Page 250 - 150HAZU-izmjena_16.6.pdf

This is a SEO version of 150HAZU-izmjena_16.6.pdf. Click here to view full version

« Previous Page Table of Contents Next Page »

— 250

1866. godineAkademija je imala dva odjela (razreda):

Poviestni i jezikoslovni Mudroslovni i pravoslovni.

Iste godine osnovan je i treüi Matematiþko- -prirodoslovni te s izmijenjenim nazivljem Akademija ima:

Historiþko-¿lologiþki )ilozo¿þko-juridiþki i

Matematiþko-prirodoslovni odjel.

1942. godine Hrvatska akademija ima þetiri odjela

(s izborom ograniþenim na 45 pravih akade-mika):

Odjel poviestno-jezikoslovni Odjel ¿lozoIsko-pravni

Odjel matematiþko-prirodoslovni Odjel umjetniþki.

1947. godine obnovljena Jugoslavenska akademija

(JAZU) ima

Odjel za ¿lozo¿ju i društvene nauke Odjel za matematiþke ¿ziþke i tehniþke nauke

Odjel za prirodne i medicinske nauke Odjel za jezik i knjiåevnost i

Odjel za likovne umjetnosti i muziku.

1953. godine Akademija ima osam odjela:

Odjel za matematiþke ¿ziþke i tehniþke nauke

Odjel za društvene nauke Odjel za prirodne nauke Odjel za medicinske nauke Odjel za ¿lologiju

Odjel za suvremenu knjiåevnost Odjel za likovnu umjetnost Odjel za muziþku umjetnost.

1962. godine Akademija ima:

Odjel za društvene nauke itd. (kao i 1953.).

U skladu sa Zakonom od 29. prosinca 1971. „odjeli“su preimenovani u „razrede“ a ime

„nauka“ u „znanost“.

1972. godine Akademija ima osam razreda:

Razred za društvene znanosti

Razred za matematiþke ¿ziþke i tehniþke znanosti

Razred za prirodne znanosti Razred za medicinske znanosti Razred za ¿lologiju

Razred za suvremenu knjiåevnost Razred za likovnu umjetnost Razred za muziþku umjetnost.

1985. godine dolazi do promjene kompetencija

u pojedinim razredima pa nazivi razredƗ glase:

Razred za društvene znanosti

Razred za matematiþke ¿ziþke kemijske i tehniþke znanosti

Razred za prirodne znanosti Razred za medicinske znanosti

ODJELI / RAZREDI

hazu2.indd 250 08.04.2011. 1

Page 250 - 150HAZU-izmjena_16.6.pdf

This is a SEO version of 150HAZU-izmjena_16.6.pdf. Click here to view full version

« Previous Page Table of Contents Next Page »